ניסיתם כבר את פרטנר וסלקום, וגמרתם את כל התכנים שיש להוט להציע. עכשיו אתם רוצים לדעת מה מציעים לכם בחברת יס, ואיזה מרכיבים תקבלו עם הצטרפות ליס, שלא תקבלו בחברות אחרות. אבל לפני הכול, חשוב לבצע השוואת מחירים מקיפה בתהליך קל ויעיל.

כי היום, עם כל ההצעות של החברות השונות שמצטרפות לתחום הטלוויזיה בכבלים בתדירות גבוהה מתמיד, התחום התפתח באופן משמעותי ולכן אם בחרתם הצטרפות ליס, בחרתם בחברה בשל מגוון התכנים העשיר המוצע לכם, החבילות האטרקטיביות והתמורה ההולמת לכספכם.

 


מכניסים סדר לבלבול

אתר זול-לי מאפשר לכם לבצע השוואת מחירים מקיפה ומדויקת כדי שתבינו בדיוק על מה אתם משלמים, כמה תשלמו בחברות מתחרות, ואילו מרכיבים מכילה כל הצעה, של כל חברה, שחסרים במרכיבי ההצעות של חברות אחרות.

אלא ששפע הנתונים יכול לבלבל גם את האנשים המסודרים ביותר, ולכן הניווט באתר שלנו מאפשר לכם לראות את התמונה המלאה, עם המידע השלם, בצורה ברורה וקלה.

 


מה חשוב לדעת על הצטרפות ליס

חברת הטלוויזיה בכבלים יס היא אחת החברות הוותיקות בתחום, שהוקמה בשנת 2014, ומאז רק משכללת את מערך השירותים והתכנים שלה. היום, הצטרפות ליס מעניקה לכם שפע של שירותים מיוחדים כמו למשל צפייה בערוצים ייעודיים כמו yesMultiRoom, yesGO או yesGO קידס, שמאפשרים לכם לצפות בתכנים שהקלטתם בממיר העיקרי בבית, או בממירים בחדרים אחרים.

גם שירותי YesStreamer מאפשרים לכם לצפות בתכנים שממוקמים במחשב האישי, באינטרנט ובמסך הטלוויזיה, ועוד מגוון שירותים מתקדמים. חברת יס מתמקדת בהתפתחות בתחום הטלוויזיה בכבלים, ונוחלת הצלחה מרשימה.

הצטרפות ליס פירושה צפייה בתכני טלוויזיה בכבלים, באמצעות לוויינים. כלומר, איכות הצפייה היא גבוהה ומאפשרת חוויה קולנועית גדולה מהחיים, כפי שטוען המותג.

 


מה תקבלו עם הצטרפות ליס

השירות המוצע על ידי חברת יס כולל שירותים מתקדמים ועשירים של VOD, כמה ממירים, צפיית בינג' המאפשרת צפייה מאסיבית בעונות המלאות של כל סדרה, וחלוקת ערוצים בהתאם לשכבות גיל ותחומי עניין.

 


השירות כולל קו טלפון

בתחום הטריפל, הצטרפות ליס מאפשרת לצרכנים ליהנות מאפשרות לקבלת קו טלפון, אבל היות ולחברה אין תשתית טלפונים על שמה, היא מחויבת לשתף פעולה עם ספקית תשתית הטלפונים ששייכת לקבוצה שלה, כלומר בזק, כלומר חברה אמינה ויציבה.

שיתוף הפעולה בין חברת יס לבית החברות בזק ובזק בינלאומי הוא שממצב את החברה בקו אחד עם שירותי האינטרנט שמוצעים על ידי החברות המתחרות השונות.

 


הכירו את החבילות

מה שהכי מעניין אתכם בהצטרפות ליס היא מה מציעות לכם החבילות השונות של החברה, מבחינת מספרים שיופיעו מדי חודש בחשבון הבנק שלכם:

  • חבילה בסיסית זמינה בעלות של 120 ₪.
  • חבילת יס סימפל זמינה בעלות של 149 ₪.
  • חבילת simple RU עולה 159 ₪.
  • חבילות טוטאל מורחב ואולטרה מורחב זמינות בעלויות מותאמות שנעות בין 199-209 ₪.

אתר זול-לי מאפשר לכם לקבל את המידע המדויק המוצע בכל חבילה, ולהשוות בהליך קל ונוח בין האפשרויות השונות המוצעות לכם על ידי החברות השונות.

 










רוצים להתעדכן במבצעי סלולר חבילות אינטרנט וטלוויזיה, להצטרפות מלאו שם ודוא"ל:

שליחה

אני מסכים לקבל עדכונים, הטבות, חומרים שיווקיים ודיוורים פרסומיים

נא לאשר קבלת דיוור, תנאים ומדיניות!
הרישום בוצע בהצלחה

תנאי שימוש | מדיניות פרטיות

זולי השוואת מחירי תקשורת בישראל , כל הזכויות שמורות ואין להעתיק תוכן ללא אישור מבעלי האתר.

© 2015-2024 כל הזכויות שמורות לזולי

ט.ל.ח מצאתם טעות באתר? צרו איתנו קשר

info@zol-li.co.il

סייל תקשורת בע"מ קידום ובניית אתרים 072-3718760