עמידה מחמירה בדרישות התקן לסינון וטיהור מי השתייה

בחירת מים היא בחירה שצריכה להיות חכמה לכיס שלכם ולבריאות שלכם. חברת תמי 4 עומדת בדרישות תקן לסינון וטיהור מי השתייה. המים עברו בדיקה מחמירה ותמיד ממשיכות להתבצע בדיקות מדגמיות של מים מבתים שונים שיש בהם לקוחות. את הבדיקות מעבירים למעבדה כדי לוודא איכות סינון וטיהור המים כנדרש. כיוון שמדובר בחברה בעלת שם ואיכות היא דואגת מאוד לכל פיפס בתחומה. החל ממתקני המים שלה ועד למטהרי המים שמבטיחים איכות מים מעולה בלי ריחות וטעמי לוואי לא נעימים. מה שמיוחד במתקני המים של תמי 4 הם בין השאר מטהר המים האולטרה סגולה שמסלק לכלוך, חלודה וכל מה שמתלווה אליה.

 


תחזוקה נוחה

תחזוקה היא חלק מהעניין גם כשמדובר במתקני מים המוצעים לכם לבית. כך תיהנו מזרימה שוטפת של מים איכותיים, בריאים, צלולים, טהורים ונקיים. התחזוקה תאפשר למתקן המים שלכם להאריך ימים במשך שנים ולספק לכם את כל מה שאתם צריכים למען בריאותכם, לכן כשאתם רוכשים מתקן מים קחו בחשבון שהניקיון והתחזוקה – גם הם חלק מהעניין. את מתקני חברת החברה תוכלו לתחזק בקלות, רק אל תשכחו להשקיע בעיצוב שיתאים למטבח.

 


להרגיש תסיסה בפה ובגוף

רוצים מים מוגזים וטעימים? תמי 4 מציעה מתקן שיאפשר לכם להרגיש תסיסה – בפה ובגוף! וזה כשלעצמו חוויה מרנינה במיוחד. כדי ליהנות מחוויית שתייה טעימה ובריאה בבית שלכם – תוכלו לרכוש מתקן ולהצטרף ללקוחות של החברה.  יש מסלולי מתקנים החל מ87 שקלים או 98 שקלים או 119 שקלים. חוץ מהמים תיהנו ממכשיר מעוצב שישתלב היטב במטבח שלכם ויהיה נגיש לכם ולילדים לשתייה מרווה באופן יום יומי.

 


מים לחיים! שיהיה לרוויה!

לסיכום, מים חשובים לחיינו. ככל שתרבו לשתות מים בקרבת הילדים שלכם, כך הם יבינו את חשיבות העניין. מומלץ להיכנס לאתר זולי ולקרוא קצת יותר על ההצעות של תמי 4. הכי חשוב – לעולם אל תוותרו על שתיית מים. זה אולי נחמד מדי פעם להרטיב את הפה עם מיץ מתקתק, אבל תחשבו על הפגישה עם רופא השיניים ורופא העור שלכם כשתבינו את הסדקים שנוצרו עם השנים רק כי בחרתם על מים איכותיים.

 










רוצים להתעדכן במבצעי סלולר חבילות אינטרנט וטלוויזיה, להצטרפות מלאו שם ודוא"ל:

שליחה

אני מסכים לקבל עדכונים, הטבות, חומרים שיווקיים ודיוורים פרסומיים

נא לאשר קבלת דיוור, תנאים ומדיניות!
הרישום בוצע בהצלחה

תנאי שימוש | מדיניות פרטיות

זולי השוואת מחירי תקשורת בישראל , כל הזכויות שמורות ואין להעתיק תוכן ללא אישור מבעלי האתר.

© 2015-2024 כל הזכויות שמורות לזולי

ט.ל.ח מצאתם טעות באתר? צרו איתנו קשר

info@zol-li.co.il

סייל תקשורת בע"מ קידום ובניית אתרים 072-3718760