השוואת מחירי ספקי חשמל

רפורמת החשמל כבר כאן, ומהיום, גם אתם תוכלו לבחור את ספקית החשמל המועדפת עליכם וליהנות מחבילות חשמל במחירים משתלמים יותר.

20 שנה לאחר החלטת ממשלה לקידום רפורמה במשק החשמל, סוף סוף זה קורה וספקי חשמל חדשים נכנסים לשוק מתוך מגמה להפוך את משק החשמל לשוק תחרותי ולאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות מעלויות חשמל נמוכות יותר ומשתלמות הרבה יותר, והכול במסגרת השוואת מחירי ספקי חשמל.

כל החבילות. כל המסלולים. במקום אחד.

בדומה לתחומי השוואה נוספים בהם אנו מתמחים, אצלנו ב-זולי, תוכלו למצוא השוואת מחירי ספקי חשמל ולבחור את חבילת החשמל המותאמת והמשתלמת ביותר עבורכם. לפניכם, מידע כללי על החבילות השונות המוצעות לכם על ידי ספקי החשמל החדשים, כאשר מידע מורחב על החבילות והמסלולים ממתין לכם בדפי המידע של כל אחד מהספקים.

  • חברת אלקטרה פאוור, מאפשרת לכם ליהנות מ-4 מסלולי חשמל שונים, בהן תוכלו למצוא הנחות הנעות בטווח של 5 עד 20 אחוזים על תעריפי הצריכה הקיימים.
  • חברת אמישראגז מאפשרת לכם ליהנות מהנחה קבועה של 6.5 אחוזים על תעריף הצריכה וזאת לצד מסלול דאבל המשלב בין שירותי גז לשירותי חשמל עם הנחה קבועה על תעריף הצריכה.
  • חברת פגזג חשמל מאפשרת לכם ליהנות מ-4 מסלולי חשמל שונים בטווח הנחות של החל מ-5 ועד 15 אחוזים על תעריף הצריכה.
  • חברת סלקום אנרג'י מאפשרת לכם ליהנות מ-3 מסלולים בטווח הנחות של 5 עד 20 אחוזים על תעריף הצריכה.

מידע מורחב על כל אחד מהמסלולים השונים של ספקיות השירות החדשות, ממתין לכם בדפי המידע שלנו, באמצעותם תוכלו לבצע השוואת מחירי ספקי חשמל, לבחור את ספק השירות וחבילת החשמל המועדפת עליכם וליצור קשר ישיר עם נציגי ספקיות השירות על מנת להשלים את המעבר ולהתחיל לחסוך בחשמל.

חשוב לנו שתדעו: מעבר לכל אחת מספקיות החשמל החדשות, מחייב הימצאות ו/או התקנה של מונה חשמל חכם. במידה ומונה זה לא מצוי בביתכם, תוכלו להתקינו תמורת תשלום חד פעמי בסך של 260 ₪.









רוצים להתעדכן במבצעי סלולר חבילות אינטרנט וטלוויזיה, להצטרפות מלאו שם ודוא"ל:

שליחה

אני מסכים לקבל עדכונים, הטבות, חומרים שיווקיים ודיוורים פרסומיים

נא לאשר קבלת דיוור, תנאים ומדיניות!
הרישום בוצע בהצלחה

תנאי שימוש | מדיניות פרטיות

זולי השוואת מחירי תקשורת בישראל , כל הזכויות שמורות ואין להעתיק תוכן ללא אישור מבעלי האתר.

© 2015-2024 כל הזכויות שמורות לזולי

ט.ל.ח מצאתם טעות באתר? צרו איתנו קשר

info@zol-li.co.il

סייל תקשורת בע"מ קידום ובניית אתרים 072-3718760