חבילות אינטרנט: שלא ישגעו אתכם

חברות האינטרנט משגעות אתכם על בסיס שבועי, חודשי או יומי, עד שאתם מתחילים לפקפק בבחירה שלכם ומאמינים שאי שם ממתינה לכם החבילה שעדיין לא ניסיתם? אל תתחילו לריב עם נציגי השירות. הם עושים כמיטב יכולתם במשכורת מינימום.
אם אין לכם את הזמן או האנרגיה להתחיל להרים טלפונים ולתעד נתונים ומספרים קטנים אך מקיפים בטבלאות אקסל מבולבלות, אל דאגה. כאן תמצאו את כל הבדיקות וההשוואות בין החברות השונות הפועלות בשוק, כך שתוכלו לקבל את התמונה המלאה לגבי הרכבת חבילת האינטרנט המתאימה לכם באופן אישי, וכמה יעלה לכם השירות.

 


013 נטוויז’ן – מגוון אפשרויות

חבילת אינטרנט בחברת נטוויז’ן, הכוללת ספק ל-15 מגה בייט, ותשתית, זמינה עבורכם בעלות של 79 ₪ לחודש. אפשרות נוספת היא לבחור בשירות הכולל ספק אינטרנט של ארבעים מגה בייט, ותשתית בעלות כוללת של 89 ₪ לחודש.
האפשרות השלישית מציעה בחירה בספק אינטרנט של מאה מגה בייט והתקנת תשתית בעלות של 99 ₪ לחודש. כל השירותים מוצעים ללא שינוי במחירים למשך שנה, עם תוספת של עשרה ₪ בגין התקנת ראוטר ומודם.

 


בזק – החברה היחידה המציעה את חבילות האינטרנט המשתלמות ביותר למעבר דירה

עלות חבילת אינטרנט בחברת בזק עומדת על 84 ₪ לספק אינטרנט של 15 מגה בייט, ותשתית. אפשרות נוספת היא רכישת ספק אינטרנט במהירות ארבעם מגה בייט ותשתית, בעלות של 99 ש”ח לחודש.
או שתוכלו להתחבר לשירות המציע ספק אינטרנט של מאה מגה בייט, ותשתית, בעלות של 119 ₪ לחודש. במהלך השנתיים הראשונות תיהנו מהמודם ומהראוטר ללא תוספת תשלום, ולאחר מכן תתבקשו להוסיף עשרה ₪ בגין השימוש בהם.
הטבה בלעדית לבזק, אותה לא תמצאו בחבילות האינטרנט האחרות שתבדקו, היא הצעה לשירות אינטרנט ללא תשלום, אם אתם זקוקים לסיוע במעבר דירה בחודשי הקיץ, עד ספטמבר, גם אם בדירה החדשה לא קיימת תשתית בזק. נציגי החברה ישלחו טכנאי להתקנת התשתית המתאימה.

 


בזק בינלאומי – מבצעים ללא הגבלת זמן

החברה מציעה לבחירתכם מגוון חבילות אינטרנט לבחירה, הכוללות אינטרנט של 15 מגה בייט, ותשתית, בעלות של 85 ₪ לחודש. אפשרות נוספת היא בחירה בספק אינטרנט במהירות ארבעים מגה בייט והתקנת תשתית, בעלות של 110 ₪ לחודש.
אם ברצונכם לרכוש בנוסף גם את הראוטר של בזק בינלאומי, מחיר החבילה יעמוד על סך של 129 ₪, אך התשלום יתבצע בפועל החל מהשנה השנייה להסכם ההתקשרות. התקנת התשתית כרוכה בעלות חד פעמית בסך של 99 ₪.

 


הוט נט – מודם וראוטר על חשבון הבית

חבילות האינטרנט של הוט נט מציעות בחירה בין ספק אינטרנט במהירות של שלושים מגה בייט ותשתית, בעלות של מאה ₪ לחודש. אפשרות נוספת מציעה ספק אינטרנט של מאה מגה בייט ותשתית, בעלות חודשית העומדת על סך של 120 ₪.
אם אתם מתכוונים לעבור דירה למקום בו לא קיימת תשתית בזק, תוכלו ליהנות מהספק והתשתית של הוט. אם לא קיימת בביתכם החדש נקודת חיבור לתשתית, טכנאי מטעם החברה יגיע אליכם להתקין נקודת גישה, ללא תוספת תשלום.

 


טריפל סי

בחירה בחבילת אינטרנט זו מציעה ספק אינטרנט של 15 מגה בייט ותשתית. במהלך שלושת החודשים הראשונים לאחר ההצטרפות, המחיר יעמוד על סך של 37.5 ₪ לחודש, ובהמשך תתבקשו לשלם 75 ₪ לחודש. אפשרות נוספת מציעה ספק אינטרנט של ארבעים מגה בייט ותשתית.
בשלושת החודשים המחיר של חבילה זו יעמוד על סך של 47.5 ₪ לחודש, ובהמשך ישתנה המחיר ל-95 ₪. אם תבחרו גם בהתקנת ראוטר ומודם, תתבקש להוסיף עוד עשרה ₪ לחודש ולשלם גם על דמי המשלוח החד פעמיים סכום של 32 ₪.

 










רוצים להתעדכן במבצעי סלולר חבילות אינטרנט וטלוויזיה, להצטרפות מלאו שם ודוא"ל:

שליחה

אני מסכים לקבל עדכונים, הטבות, חומרים שיווקיים ודיוורים פרסומיים

נא לאשר קבלת דיוור, תנאים ומדיניות!
הרישום בוצע בהצלחה

תנאי שימוש | מדיניות פרטיות

זולי השוואת מחירי תקשורת בישראל , כל הזכויות שמורות ואין להעתיק תוכן ללא אישור מבעלי האתר.

© 2015-2024 כל הזכויות שמורות לזולי

ט.ל.ח מצאתם טעות באתר? צרו איתנו קשר

info@zol-li.co.il

סייל תקשורת בע"מ קידום ובניית אתרים 072-3718760