בזק אינטרנט - מהיר, אמין, משתלם

בזק, שהוקמה כחברה ממשלתית ואז הופרטה, השקיעה לאורך השנים משאבים רבים מאוד בפריסת תשתיות מתקדמות ובשדרוג הטכנולוגיות שבאמצעותן היא מאפשרת למיליוני ישראלים לגלוש. בהתאם מציעה כיום בזק אינטרנט מהיר ואמין מאוד, ובמחירים משתלמים. אתר זולי מסייע לכם להתחבר לבזק ולרשת בתנאים הטובים ביותר האפשריים.

 


מהירות הורדה גבוהה - וגם קצב העלאה מרשים

כשמדובר על חבילות שכוללות "רק" אינטרנט בזק מציעה שתי אופציות מעניינות: Top 100 ו-Up 100. בשתי החבילות מהירות ההורדה היא בין 40 ל-100 מגה, בהתאם לתשתית הספציפית בכל מקום. ההבדל הוא מבחינת קצב ההעלאה: בחבילה  Top 100המהירות המרבית של ההעלאה היא 3 מגה, ואילו במסלול Up 100 אפשר להגיע גם ל-5 מגה. ההבדל במחירים זניח: 80 ש"ח לחודש עבור המסלול הראשון ו-82.90 ש"ח לחודש עבור המסלול המהיר יותר (בשנה הראשונה. לאחר מכן העלות עולה ל-109 ש"ח ו-112 ש"ח לחודש, בהתאמה).

למי שרוצה אינטרנט מהיר אפילו יותר כדאי לשקול את חבילת Top 200 שבה מהירות ההורדה היא בין 150 ל-200 מגה. עבור מסלול זה תשלמו לבזק 69 ש"ח לחודש בחודשיים הראשונים, 99 ש"ח לחודש ב-10 החודשים הבאים, ו-119 ש"ח בשנה השנייה והשלישית. עבור חבילה זו תצטרכו להתקין גם נתב Be בעלות של 20 ש"ח לחודש.

עוד כדאי לדעת שעד ה-24.3.2021 ישנו מבצע שכולל התקנה ללא עלות. כל ההצעות הנ"ל תקפות ללקוחות חדשים בלבד.

 


איך מבטיחה בזק אינטרנט בכל הבית ובאיזה מחיר?

קטגוריה נוספת שכדאי להכיר היא המוצרים משפרי הגלישה של בזק. באמצעות נתבים מתקדמים – Be Mesh ו-Be Spot – מבטיחה בזק אינטרנט בכל נקודה ונקודה בבית, לא משנה כמה הוא גדול ומהם התנאים הפיזיים במקום.

Be Mesh, מתאים לאזורים עם Wi-Fi חלש – למשל מרפסת, גינה, מפלס עליון בבית עם מספר מפלסים וכו'. Be Spot פותר את בעיית היעדר האינטרנט במרתפים, ממ"דים וכו'. העלות של המוצר הראשון היא 14.90 ש"ח לחודש, ושל השני – 19.90 ש"ח לחודש.

אנשי המקצוע המיומנים והאמינים של בזק יעזרו לכם להבין מהו הנתב ומהו המסלול הטובים ביותר עבורכם בהתאם לצרכים הספציפיים. אתר זולי יעזור לכם להבין בכל נקודת זמן מה מציעה כל חברה ואיך ליהנות ממקסימום תקשורת במינימום הוצאה.

 










רוצים להתעדכן במבצעי סלולר חבילות אינטרנט וטלוויזיה, להצטרפות מלאו שם ודוא"ל:

שליחה

אני מסכים לקבל עדכונים, הטבות, חומרים שיווקיים ודיוורים פרסומיים

נא לאשר קבלת דיוור, תנאים ומדיניות!
הרישום בוצע בהצלחה

תנאי שימוש | מדיניות פרטיות

זולי השוואת מחירי תקשורת בישראל , כל הזכויות שמורות ואין להעתיק תוכן ללא אישור מבעלי האתר.

© 2015-2024 כל הזכויות שמורות לזולי

ט.ל.ח מצאתם טעות באתר? צרו איתנו קשר

info@zol-li.co.il

סייל תקשורת בע"מ קידום ובניית אתרים 072-3718760